Tuesday, February 08, 2011

Mari Main Tag :)


Thanx to En.Kakkoii a.k.a Shafik sebab rajin mentag saya. Dah lama sebenarnya beliau tag, tapi sekarang baru berkesempatan nak jawab tag beliau. Kalau jumpa beliau je, mesti dia kata.."aku dah tag ko.."..n jawapan saya still sama.."tak sempat la nak online"..padahal tipu je. Selalu online pun main game ngan tengok email je. Buat menda lain, saya sangat malas..huhu..
ok..ok..melalut pulak..
meh kita jawab cepumas en.kakkoii..

Apakah nama blog Favourite anda ? (Sertakan link sekali)
belog fevret saya..mestila belog kepunyaan Hanis Zalikha..nape saya suka??? Sebab belog die BEST...:)


Sudah berapa lama anda berblogging?
sejak 22.01.10 dah stahun sebulan.huhu..Sekejap je dah setahun belog ku ni..huhu :)


Adakah anda seorang yang Kakkoii? (Kakkoii = Cool)
Cool?? Semestinya..(jawab dengan penuh bangga) hehe..
Aku nie jarang la nak marah2. Buat apa nak meninggikan darah yang sedia tak tinggi ni kan..kan..


Jika ditunaikan 1 hajat, apakah hajat anda?
HAJAT??
nakkan sebuah keluarga yang beriman, beramal dan berilmu..(cehh..macam slogan la pulak..)


Siapakah 4 mangsa TAG seterusnya?
sapa ya..jap..
haaaa..

En.Kakkoii siap terus bagi AWARD tuh..


Thanx ya En.Kakkoii



......Sekian.....





0 comment:

Post a Comment