Saturday, August 07, 2010

Tengok Futsal



Di petang yang damai, saya,
Siti Aishah, Bibi Aishah, Sarina Shaari
telah merajinkan diri untuk tengok tournment Futsal UTHM..
tak adalah rajin sangat pun sebenarnya nak pergi tengok..
Disebabkan kawan saya, Mafliza Mahadi main..
jadi saya pun datang bagi support kat dia..(baik kan saya)..hehe..
masa ngah tunggu turn kawan saya main..
datang sana banyak mik pix jew..
cam bese la..
g mana2 mesti nak kna ada pix..:)
aya dan mereka sempat lagi membeli kasut crox
kat Dataran Penyu..
(sem ni bari tahu nape namenya DP..
sebab bumbung rupa cam belakang penyu)
isy..isy..da 1 sem...baru tahu...huhu..


-saya dan sayna-



-saya dan shu-


-maff dan bibi dan zeti-


-saya dan maz dan ejad dan mimi dan mek-


-kadri dan abey dan nye dan ayie dan sayna-



0 comment:

Post a Comment