Tuesday, February 02, 2010

Selamat Bertunang




31.01.10 spupu aq btunang..jadi aq pon plan la nak g umah die..kt Segamat..aq xd la nk booking2 tiket bas..sbb d org cakap.."Segamat dekat aje..x beli tiket awai2 pon xpe"....aku pon dengan confidentnya pas j"e abes lab..lepak2 nan Maff jap..g la Terminal Bas Bt Pahat...dengan penoh semangatnya aq g la nye kat kaunter Cepat Express.."kak, tiket nak g Segamat tuk ptang ni ade ag x?"..bile je akak tu cakap xd, tros jadi blurr..ala...cane nak wat neh..tnye sume2 kaunter xd plak bas yang nak g segamat..sungguh sengal..~~
jd..dgn semangat yg dah tepu aq ckap jela kt akak tuh..xpe la sya beli tiket g segamat pg esok...
pastu...aq pon balek la kolej balek..PENAT je g terminal..tiket xd..da la x reti nak naek bas..adoyai..!!
sampai2 je kat bilik..rumate2 aku da pelek da..apesal la aku still ade kat kolej nih..
aq pon citer la...kesiannn aku..huhu..

Pagi sabtu tu, dengan penoh semangat kesukanan, aku pon g la terminal..kali ni x yah risau2..kompem dapat nek..yuhuu...~~
bila bas sampai..aku pon naek la..engatkan dalam 2 jam da sampai..
mak aiii..3 jam weh nak g Segamat..lame gile..macam nak balek KL pl
ak..da ar sejuk tahap gaban..nak beku diwatnya..
Selepas mnempuh perjalann yang penuh rintangan (ecececee..rintangan la sgt)..aku pon sampaila kat Segamat..tem aq sampai..org da pnoh da..spupu a
ku pon da get ready nak disarungkan cincin...bakal mother in law yang sarungkan...tersipu2 la konon2nya..haha..
tp..sweet la tem 2..untie 2 sarongkan cincin..2 kali plak..nak amek gamba punya pasal..
alaa..pic kat bawah ni x nampak muka spupu aq lak..huhu




lepas da abes 2..sesi kami bergambar lak..
posing time...ngee~~






0 comment:

Post a Comment